Back
SEO

Просування сайту виробника пластикових вікон

Інформація про клієнта
Сайт компанії виробника пластикових вікон

На момент обговорення
Потрібно було збільшити відвідуваність і конверсію від відвідувань.

Що було зроблено
Аудит сайту
Вивчали послуги, конкурентів, промисловості та її лідерів
Визначили цільову аудиторію та її класифікацію, на основі якої побудована майбутня концепція залучення клієнтів
Розроблена стратегія просування на 6 місяців

Канали залучення клієнтів
SEO просування з семантикою, що складається з понад 300 фраз
Електронна пошта маркетинг
Налаштування контекстної реклами

Отримані результати:
Індикатори ефективності інтернет-актива (сайт після модернізації):
Зростання відвідуваності: + 129,6%
Глибина переглядів сайту: + 54,6%
Час на сайті: + 18,15%
Відсоток відхилень: – 9,1 %
Кількість звернень (зв’язки, запити з сайту, прибуті клієнти):
Зростання 63 %