Назад

Таргетинг

Налаштування таргетованої реклами

Таргетинг

Таргетинг у буквальному значенні означає стопроцентне, безвідмовне залучення максимально високої кількості клієнтів. Наприклад, ви тинялися сторінками в мережі в пошуках найбільш відповідної для себе моделі сукні, але якимось чином так вийшло, що ви втратили це посилання. На сьогоднішній день це не біда, зайшовши на будь-який інший сайт, протягом деякого періоду часу, ви обов’язково натрапите на цю ж сукню. Все це працює завдяки налагодженому механізму роботи програмного забезпечення, що забезпечує раціональне використання рекламної реклами.

Напевно кожному з нас знайомо, після того, як ви зробили пошук будь-якого товару чи послуги в мережі, ви заходите, наприклад, на погодний сайт і відразу бачите у рядках між яскравими вихідними та похмурими буднями посилання на товар, що шукається. Звичайно, розміщення реклами таким чином виділяється суттєво високою вартістю, але для того, щоб отримати можливість залучити максимальну кількість покупців за мінімальних витрат.

Рекламний націлення являє собою особливий рекламний механізм, який дозволяє відображати інформацію лише певної цільової аудиторії.

Що насамперед зобов’язаний знати підприємець при просуванні своєї продуції на ринку?

Кожен підприємець, перш ніж розвивати свій бізнес, проводить аналіз своєї цільової аудиторії, формує своєрідний портрет клієнта. Так, це портрет включає такі чинники: стать клієнта, його вік, місце постійного проживання, рід діяльності, захоплення, професія.

Найвищу популярність націлення завоювало на соціальних сторінках. Тільки уявіть, скільки інформації можна отримати про людину з її сторінки в мережі. Так активно використовується націлення у Facebook, Instagram, Yandex, Google.

Різновиди націлення

На сьогоднішній день розглядають множину націлювання, нижче давайте докладніше ознайомимося з основними його різновидами.

Географічний націлення. Тут проводиться відображення реклами цільової аудиторії, що у певній місцевості, яку рекламодавець може виставляти самостійно. Цільова аудиторія групується залежно від країни чи міста проживання.

Як відбувається цей відбір? Принцип дії забезпечується на основі вибраної IP-адреси користувача Інтернету. Таким чином, щоб зрозуміти, який товар користується найвищим попитом у тому чи іншому регіоні, рекламодавцю досить просто клікнути мишкою в потрібну йому точку на карті.

Таргетинг забезпечує максимально швидке та ефективне SEO просування сайтів.

Наступний різновид націлення – соціально-демографічний. У разі відбувається звернення уваги такі основні дані, як стать, вік, місце проживання, сімейний стан, освіту. І саме інформація такого типу розміщена у соціальних мережах.

Тимчасовий вид націлювання спрямований на просування сайтів у певний період часу, наприклад, це може бути будь-який день тижня чи інше тимчасове обмеження. Кожен із нас сам по собі знає, що найпоширенішим періодом часу для відвідування Інтернету є ранок чи вечір. Тому в даний час вартість просування реклами є найвищою. Таким чином, використання такого націлення є максимально ефективним, що в результаті дозволяє істотно знижувати початкову вартість пропонованого продукту.

Ретаргетинг працює за тим же принципом, що і націлення, але має вужчий спектр своєї дії. У цьому випадку реклама відображається користувачам, які вже відвідали сайт підприємця, але не здійснили покупку. Таким чином, на інших сайтах з’являються посилання на непридбаний товар.

Студія WebiSEO активно займається налаштуванням націлювання та налагодженням ретаргетингу за найнижчими цінами.

Який зиск від таргетованої реклами?

Насамперед витрати рекламного бюджету істотно знижуються. У такому разі рекламу бачать лише ті люди, які згідно з попередніми дослідженнями були зацікавлені в покупці іншого товару. Наступний плюс – цільовий перегляд інформації у мережі збільшує доходи власного бізнесу рекламодавця.

Формування точної цільової аудиторії відбувається з урахуванням правильно сформованого пікселя ретаргетинга. Ця одиниця програмного забезпечення має можливість виконувати дві основні функції. Перша – підбір максимальної кількості з цільової аудиторії, друга – відсіювання тих клієнтів, які вже виконали одну з цільових дій. Наприклад, вже зробив успішну покупку на сайті підприємця.

Налаштування таргетованої реклами в Інстаграм має особливе значення, тому що саме тут підприємець має можливість оцінювати свого потенційного клієнта по фото, враховуючи всі його уподобання в моді, їжі та багато іншого.

Рекламний ретаргетинг та вся процедура його оформлення не потребує особливих фінансових витрат. Наша компанія забезпечує високоякісне створення сайтів на найвигідніших умовах для клієнта.

У цьому розділі ви ознайомилися з новим видом реклами, яка буде окуплена протягом невеликої кількості часу. Ви тепер чудово розумієте, за яким принципом вона працює, дозволяє залучати максимальну кількість клієнтів, при цьому вносити мінімальні фінансові вкладення на розкручування. Пам’ятайте, що найбільше інформації можна почерпнути про людину із соціальних мереж, тому націлення у Facebook, Instagram, Yandex, Google завжди матиме великий успіх.