Налаштування контекстної реклами
На сьогоднішній день ми зустрічаємо у мережі величезну кількість реклами, яка дуже дратує простого користувача. Але часом навіть не замислюємося, що реклама буває корисною. Саме перейшовши за певним посиланням, ви зможете знайти щось, що найбільше підходить для себе на найвигідніших умовах. Контекстна реклама характеризується не як прості оголошення з пропозиціями щось купити, бо як максимально потужний і точний інструмент із видачею позитивних результатів, які з легкістю задовольнять запити будь-якого користувача у мережі.
Завдяки використанню найновішого програмного забезпечення, студія WEBISEO має можливість максимально швидко та точно підбирати для відображення ту аудиторію, яка найбільше потребує певного товару чи послуги. Контекстна реклама дозволяє суттєво економити бюджет просування реклами, у своїй швидко набирати собі потрібний список клієнтів.
Реклама розміщується на сайтах такого типу:
- На сторінках пошукових систем, включаючи налаштування контекстної реклами Google. Таким чином, простішими словами: те, що ви прописали в пошуковому рядку, вам і видасть веб-браузер, при цьому на перших місцях будуть посилання на пропозиції з контекстною рекламою.
- На сторінках контекстно-медійних мереж. Посилання на вашу рекламу будуть розміщені на сторінках-партнерах Google.
Налаштування контекстної реклами
Будь-яка пошукова система відображає лише текстове оголошення, коли в цей же час медійний сайт пропонує банери, картинки, відеоролики.
Медійні сайти дозволяють заробляти не тільки за кліки, а й за перегляд відео, в той час як пошуковик дозволяє заробляти виключно на кліках.
Ціна на розміщення контекстної реклами в пошуковій системі на порядок нижча, ніж на сайтах медійного характеру.
Налаштування контекстної реклами, ціна на яку мінімальна при замовленні у нас, вас повністю задовольнить. Вона складається із вартості безпосередньої розкрутки сайту та комісійних.
Якщо ви вирішили замовити налаштування контекстної реклами, то просто зобов’язані ознайомитися зі списком основних переваг її застосування:
- Ненабридливість. Така реклама з пропозиціями відображається лише тим користувачам, які активно шукали її в мережі.
- Швидкість запуску та повноцінної роботи. Контекстна реклама з’являється та запускається практично відразу після оформлення та налаштування всього необхідного програмного забезпечення та внесення оплати на свій особистий рахунок.
- максимальна точність. Наявність найновішого обладнання та забезпечення дозволяє підібрати найбільш підходящу аудиторію для відображення необхідної інформації.
- Гнучкість. Ведення контекстної реклами дозволяє самостійно спрямовувати рекламу у потрібне русло щоб одержати максимального результату.
Завдяки тому, що контекстна реклама набуває чинності миттєво, відразу після її підключення, у вас є можливість максимально швидко просунути по ринку саме ту продукцію, яка користується великим попитом сьогодні-завтра, або цього сезону. Вона стає ефективною у тому випадку, коли у вас немає часу на стандартну процедуру SEO просування.
Приблизна схема роботи при розробці стратегії контекстної реклами:
- Попередній аналіз підприємця, сайту, конкурентів, попиту ринку.
- Робота маркетингового відділу, який займається просуванням товару на ринку, розробка розширень, ключових слів.
- Тестовий аналіз роботи отриманої реклами товару чи послуги.
- Формування звіту щодо продуктивності роботи рекламної кампанії. Надання невеликих рекомендацій щодо раціонального формування бюджету компанії на рекламну сферу.
- Розробка нових рекламних джерел із єдиною метою ширшого просування товару над ринком.
Чому налаштування реклами варто довірити нашим фахівцям?
Сертифікати Google AdWords та Яндекс Директ свідчить про те, що ми є кваліфікованими фахівцями в галузі інтернет-реклами.